Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Kirjoitukset ovat yksittäisten henkilöiden mielipiteitä, eivät InCat Suomen tai jonkun muun yhdistyksen, ellei viestissä niin erikseen sanota.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Näyttelyissä kävijöitä Mikkelistä? (Luettu 7673 kertaa)
MissyKitty
Tulokas
*
Poissa

RAGx2, MCO & HCS

Mikkeli
Sukupuoli: female
Näyttelyissä kävijöitä Mikkelistä?
16.02.2012 - 16:03:09

Täällä autoton näyttelyissäkävijä. Olisi kätevää jos täältä päin löytyisi joku jonka kanssa voisi mennä kimppakyydillä. Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

NFO_vanhempi
Aktiivinen
**
Poissa

Raisio
Re: Näyttelyissä kävijöitä Mikkelistä?
Vastaus #1 - 17.02.2012 - 08:30:23

Hirvensalmelta ilmoittautuu yksi. Mukaan pääsee aina kun sopii. Tietysti omalla vastuulla  Juustoinen. Onkos muita täältä suunnalta? Niin ja jos mun kanssa liikkuu niin lähtö on aina tosi aikaisin.....
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Ressunen
Aktiivinen
**
Poissa

I Love YaBB 2!

Vastaus #2 - 25.03.2012 - 11:46:50

Mä asustan ensi kesänä Mikkelissä ja todennäköisesti joihinkin näyttelyihin olen sieltä lähdössä. Perinteisesti olen kulkenut pääkaupunkiseudulle kissojenkin kanssa bussilla, mutta kesällä saisin varmaan auton välillä käyttööni. Kimppakyyti toki kiinnostaisi kovasti, jos autolla lähden tai jos jonkun kyytiin mahtuu. Ajoittain olisi tarve myös saada kyyti Mikkelistä pääkaupunkiseudulle 1-2 kasvatille, jos pelkille kissoille löytyisi tilaa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Suvi S.
Friikki
Poissa

ent. Susa

Etelä-Savo
Vastaus #3 - 18.09.2012 - 10:06:03

Nyt vasta huomasin tämän ketjun..

Mikkelissä asustelen, näyttelyissä käydään lähinnä Kuopio/Jyväskylä -akselilla. Kimppakyyti olisi kyllä kiva! Jos jotakuta kiinnostaa, kannattaa kysellä sähköpostilla kun käyn täällä forumilla aika harvakseltaan  Hymiö
Siirry sivun alkuun

Kun leikin kissani kanssa, kuka tietää huvitanko minä enemmän sitä, kuin se minua. Michel de Montaigne
IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta